Els processos de transformació digital van més enllà d'optimitzar i fer més eficient la cara visible del negoci.
Per darrere, el que el client i usuari no veu, està ple d'innombrables transaccions, tasques i processos, tot un engranatge d'accions de back office perquè el ciutadà rebi el que cerca d'una manera senzilla, ràpida, usable i de qualitat, així com buscant la rendibilitat per a l'empresa.
Estalvi, productivitat i valor afegit són 3 de les claus dels processos de transformació digital que comencen amb l'automatització dels processos de back office.
Les tasques de back office són fonamentals per a la gestió de qualsevol negoci:
Crear usuaris
Verificar dades
Contrastar informació
Visar documents
Comptabilitat
Pagaments a proveïdors
Incidències i reclamacions
Factures
Control de RRHH
Recepció de sol·licituds
Control d'entrades i sortides
Notificacions electròniques
Correspondència
Recobraments
Dades normalitzades
Demandes
Validar la documentació legal de proveïdors
MÉS INFORMACIÓ
Perquè un negoci sigui més eficient, l'automatització dels processos de back office és essencial perquè són processos que no aporten valor a la generació del negoci però són imprescindibles per al seu funcionament, porten molt temps i costos ocults a més de fer l'ús de RRHH infravalorant el seu potencial per a l'empresa.
Minimitza el temps i cost de la gestió d'aquests processos maximitzant el valor dels teus RRHH derivant el seu treball cap a tasques que aportin valor al negoci.
Exemple de Back Office per a validació de la documentació de proveïdors:
El control total sobre la documentació necessària de proveïdors facilita la coordinació d'activitats empresarials i simplifica els tràmits per a una correcta homologació de proveïdors.
Per a reduir riscos en l'àmbit de Prevenció de Riscos, Blanqueig de Capitals o Solvència Financera cada sector té una documentació susceptible de ser revisada. La més habitual es:
- Certificat de pagament de la Seguretat Social
- Certificat de pagament en l'Agència Tributària
- TCs
- Pla de Contingències
- Certificacions ISO
- Informes d'auditoria
- Informes de solvència
- Assegurances
Algunes de les validacions necessàries per a garantir el compliment legal de la documentació de proveïdors son:
- Data dins del termini de vigència
- Abast de les certificacions ISO semblant a les descrites pel client
- Caràcter positiu del certificat AEAT
- No existència de deute amb la Seguretat Social
- Activitat de l'assegurança de Responsabilitat Civil semblant al descrit pel client
- Validació del CIF
- Coincidència del número de pòlissa del rebut bancari amb el de RC
Automatització dels processos de back office
El control d'aquesta documentació és una càrrega de temps i gestió per als recursos interns de qualsevol companyia que impedeix que se centrin en la seva core business.
Des de Normadat ens encarreguem de garantir el compliment legal respecte a l'actualització i gestió de la documentació de proveïdors.
APLICACIONS D'ÚS
